diumenge, de setembre 16, 2007

Ritornare

M1 : Sigues bona persona. Cuida de la resta al teu voltant.

M2 : T'has parat mai a pensar qui manté els àtoms del univers units ?. R1.

SORPRESA: Albalat del sorells , concert per a salvar l'horta , Tinc Ladilles , versió del Bandoler ...


Tros de la versió del Bandoler.


E1 : He tornat de Roma , falta el segon dia del FRA i mil pensaments que em recorren l'esquena amunt i avall , potser tinga una nit i emplene un post amb aquest tros de la meua vida.

F1: I a Roma , vaig passar-hi per la Via del Corso i no podia deixar de fer-me aquesta foto. Qui la reconega sabrà que es , qui no , li dire que potser li pot sonar de la segona escena d'una pel·licula de Tornatore.


Via del Corso mirant cap a la Plaça Venezia.

I vaig anar amunt i avall , i a la Via Nazionale vaig trobar açó endinsat en tot ...

Non un deserto di spalle in sordo silenzio rivolte
all'altro ma con una mano afferrare un senso
che a parole muore,
fissare l'intuizione, un paessaggio di luce
intramontabile,
mettere terra in bocca

da impastare con saliva e sangue, strappare la polpa
destinata a marcie,
scoprendo verità rifiutate,

il nocciolo sputato delle cose.


Biagio Salmeri.

Ja només em queda demanar-vos que cuideu de la tardor que ve , i que li feu un somriure tots el dies. Besets !!.

Ah si ... R1: Tu ho fas !!.

Per cert avui he dinat ,un ràpid, fàcil i sexy ... Rice to the Cuban.