divendres, de maig 11, 2007

Mossegant

La foto l'he estreta d'ací


Estabornit per la nit , dedique els dies a mirar a l'horitzó per damunt de l'aigua i el salnitre. Deixant que la rumor de la Mar m'acarone l'anima. Només tinc ganes de donar-li un mos al l'horitzó i trencar l'implacable línia continua. Recobrar l'equilibri desequilibrat on tan segur estic , de ballar per damunt del cable a la llum de Lluna , miolar amb els gats del carreró i botar fins a una penya per udolar amb els llops mentre mire als ulls , fins al fons de la seua anima , a la Lluna , a la Lluna Llunera. I eixir correns nu fins tocar el Sol de la matinada, per a desprès volar fins a un tros de pedra que sura al mig del univers , i seure amb les cames penjat a la vora dels estels , per a finalment, poder somniar en fer coses meravelloses.

Caminar per la sorra de la platja pot ser un castic o un plaer , es pesat i fins i tot esgotador , però fent-ho, escolte la Mar al meu costat , sentir el meu cos començant per la planta dels peus , i sempre note com la brisa m'envolta , m'abraça i finalment em fa flotar per damunt de la sorra , carrega les meues ales i puc començar a volar. Ja estic a la platja , Dimarts i Dimecres vaig tastar sorra , comence a caminar , si vols volar amb mi , no et descuides massa ...

Dilluns , vaig a visitar El Palau de les Arts , ni més ni menys que per a vorer La walkiria , amb Zubin Mehta a la direcció musical i la La Fura dels Baus encarregada de la resta. Tinc tantes ganes , primer d'explorar el recinte de Calatrava que tant de temps he vist créixer i indagar per l'arquitectura del edifici. Segon per l'espectacle , promet ser d'aquelles cosses que costa oblidar en una temporada. Promet contar les meues impressions de 'lego'. I tercer agrair a Mario , per dir-me-ho , convèncerm i finalment , aconseguir-me l'entrada , gracies mestre !!!.